Broken Heart. ٹوٹا ہوا دل 💓

 


باب 1

Broken Heart









صبح 8:30 بجے۔






آسٹریلیا ایئرپورٹ




بادلوں سے سورج بہت زیادہ چمک رہا تھا۔ لوگ اپنے کاموں میں مصروف تھے۔ پرواز کی آمد اور روانگی کی آوازیں سنی جاتی ہیں۔ نیہا نے اپنی گاڑی پارکنگ ایریا میں کھڑی کی اور گلابی رنگ کا سکرٹ اور نیلے رنگ کا اوور کوٹ پہن کر باہر آئی اور اپنی آنکھوں کو کولر سے ڈھانپ لیا۔



نیہا اگروال ، چنئی 24 سال کی عمر میں گول چوڑی بھوری آنکھیں ، نرم دل چہرہ ، سیدھی ناک اور گلابی درمیانے ہونٹ کے ساتھ پیدا ہوئی۔ اس کی گولڈ رنگ کی جلد سورج کی روشنی میں چمک رہی تھی۔ کوئی بھی مرد ایک منٹ کے لیے کھڑا ہو کر اس کے کامل فٹ جسم کو دیکھے گا۔ وہ کالج سے فارغ ہو کر یہاں آئی تھی۔ اب وہ فلیم اداکار اور اداکارہ کے لیے ایک کاسٹیوم ڈیزائنر ہیں۔ ہر فلیم پریمیئرنگ میں ، اس کے ملبوسات کو کاسٹ اور ڈائریکٹرز سراہیں گے۔ لہذا وہ اس ملک کی فلیم انڈسٹری میں تھوڑی بہت مشہور ہے۔



وہ اب ہندوستان سے اپنے دوست کو لینے آئی ہے۔ وہ 10 سال بعد اس سے ملنے جا رہی ہے۔ ان دونوں نے ایک ہی اسکول میں تعلیم حاصل کی ، اس کے بعد وہ کسی دوسری ریاست میں کسی دوسرے اسکول میں منتقل ہو گئیں۔ اس کے بعد اس کا رابطہ ختم ہو گیا۔ صرف ایک ماہ قبل اس نے فیس بک میں اس کی شناخت کی تھی۔ وہ اس سے ملنے آرہی ہے۔



نیہا نے جوش و خروش کے ساتھ آمد کے علاقے میں انتظار کیا۔ او میرے خدا! میں اسے 10 سال بعد دیکھنے جا رہا ہوں۔ میں نہیں جانتا کہ میری حوصلہ افزائی کیسے کی جائے۔ پرواز کا اعلان آیا ، 10 منٹ کے بعد وہ باہر آئی۔



دیا بالاسوبرامنیم میری اسکول کی بہترین دوست ہے۔ کچھ وجوہات کی بنا پر اس نے سکول چھوڑ دیا۔ اب بھی ، میں نہیں جانتا کہ یہ کیا ہے۔ وہ مجھے ڈھونڈنے نکلا۔ زرد چوڑی دار اور نیلی شال پہنے وہ ایک عام ہندوستانی لڑکی کی طرح لگ رہی تھی۔ وہ بالکل دس سال پہلے کی طرح ہے۔ غیر جانبدار سایہ دار نیچے کی طرف سیاہ آنکھیں ، نیچے کی طرف اشارہ ناک ، گول درمیانے گلابی ہونٹ اور ابرو۔ اس کا چہرہ گول ہے اور وہ درمیانی اونچائی میں چھوٹی موٹی لگ رہی تھی۔ وہ پیاری لگ رہی تھی۔



میں اس کے قریب بھاگا اور اسے گلے لگایا۔



"دیا ، کیسی ہو؟"



میں نے اس کی آنکھوں کو دیکھا ، یہ سرخ خون تھا۔ ہمم .. شاید اسے جہاز میں کافی نیند نہیں آئی تھی۔



وہ بغیر کسی جوش کے ہلکے سے مسکرائی ، "میں ٹھیک ہوں آپ کیسے ہیں؟" اس نے اپنی آواز میں خالی پن سے پوچھا۔



میں نے اس کے بیگ اپنے ہاتھوں میں لیے "ہمیشہ اچھا ، آؤ چلو"۔



ہم ہوائی اڈے سے باہر آئے اور میری گاڑی سٹارٹ کی۔



"دیا تم دس سال پہلے جیسی لگ رہی ہو" میں نے جوش سے کہا۔



"....."



"دیا؟"



"ام .. سوری کیا؟"



"تم دس سال پہلے جیسی لگ رہی ہو"۔



"مم .. ہاں .. شکریہ"



اس کے بعد اس نے کچھ نہیں پوچھا۔ بیس منٹ کے سفر کے بعد میں اپنے فلیٹ میں رک گیا۔ ہم لفٹ میں دوسری منزل کی طرف بڑھے۔ سارا راستہ دیا بہت خاموش رہی۔ میں نے سوچا کہ وہ تھک گئی ہوگی۔ تو میں نے اس سے کچھ نہیں پوچھا۔ ہم اپنے گھر میں داخل ہوئے۔



"تو ، دیا میرے گھر میں خوش آمدید"۔



اس نے ادھر ادھر دیکھا ، "یہ اچھا ہے"۔



"آپ کا کمرہ بائیں طرف ہے۔ شاور لیں ، میں ناشتہ تیار کروں گا"۔



"نہیں شکریہ نیہا۔ میں تھوڑا تھکا ہوا ہوں۔ مجھے آرام کرنے کی ضرورت ہے"۔



"ٹھیک ہے پھر اگر آپ کو کسی چیز کی ضرورت ہو تو مجھے کال کریں"۔



"ٹھیک ہے".



اس رات کے بعد ،



میں نے اس کے کمرے پر دستک دی۔



"دیا ، تمہیں کچھ چاہیے؟"



"اممم .. نہیں شکریہ..نیہا"



"پھر.."



"شب بخیر نیہا..میں صبح ملوں گا"



میرے کہنے سے پہلے وہ بولی۔



"ام .. ہاں .. شب بخیر"



صبح ہو گئی۔ میں ناشتہ تیار کر رہا تھا ، وہ اپنے کمرے سے باہر آئی۔ میں نے اس کی آنکھوں کو دیکھا۔ یہ سوجی ہوئی اور سرخ تھی۔ میں واضح طور پر سمجھ گیا کہ وہ سارا دن روتی رہی۔



"او ایم جی! دیا تمہاری آنکھیں سرخ کیوں ہیں؟"



"ام .. کچھ نہیں .. میں .. سوچتا ہوں .. یہ .. صرف ایک الرجی ہے. یہ ختم ہو جائے گا".



"ٹھیک ہے" میں نے مشکوک انداز میں کہا۔



"ناشتے میں کیا ہے؟" اس نے موضوع بدل دیا۔



یہ پیزا ہے ، امید ہے کہ آپ کو پسند آئے گا۔



"تمہارے ماں اور باپ کیسے ہیں؟" دیا نے پوچھا



"اچھا۔ وہ ہم سے صرف دو میل دور ہیں"۔



"اوہ .. کے کے"



"اور تمہارے بارے میں..."



"میرے خیال میں پیزا جل رہا ہے"



"گندگی!" میں نے تندور بند کر دیا۔



ہم ناشتے کے لیے بیٹھے ، ایک ٹکڑا میں نے پوچھا۔



"دیا ، تیار ہو جاؤ میں شہر دکھاتا ہوں"۔



"امم ... نہیں شکریہ نیہا۔ آپ اپنا کام جاری رکھیں۔ ہم کسی اور دن جا سکتے ہیں"۔



"کیوں؟"



"میں آج موڈ میں نہیں ہوں۔ تو براہ کرم مجھے مجبور نہ کریں"۔



"ٹھیک ہے پھر بتاؤ کب تیار ہو"



"ضرور"



یہ اگلے تین دن تک ہوا۔ اس نے صرف ان سوالات کے لیے بات کی جو میں نے پوچھے ہیں۔ وہ کھوئی ہوئی لگ رہی تھی۔ میں نے بات چیت کرنے کی کوشش کی لیکن اس نے تعاون نہیں کیا۔ اسے کسی چیز میں دلچسپی نہیں تھی۔ سارا دن کمرے کے اندر بیٹھا کھڑکی کو گھورتا رہا۔ تو میں نے اس سے پوچھنے کا فیصلہ کیا کہ مسئلہ کیا ہے۔



صبح 1.00 بجے کا وقت تھا ، میں کمرے سے باہر پانی لانے کے لیے آیا۔ میں نے اس کے کمرے سے کراہنے کی آوازیں سنی ہیں۔ میں دروازے کے قریب پہنچا ، میں نے واضح طور پر اس کے رونے کی آواز سنی۔



"دیا ، دروازہ کھولو" میں نے اسے کھٹکھٹایا۔



"کیا ... کیا ... نیہا؟" اس کی آواز لرز گئی۔



"میں نے کہا دروازہ کھولو"



چند منٹ کے بعد اس نے دروازہ کھولا ، آنکھیں پونچھتے ہوئے پیچھے مڑ گئی۔ میں نے اسے دوبارہ میری طرف متوجہ کیا۔ اس کا پورا چہرہ پھولا ہوا اور سرخ ہے۔



"تم رو رہی ہو؟"



"نہیں .. میں ..."



"جھوٹ مت بولو"۔



وہ خاموش رہی۔



"دیکھو دیا ، میں تمہیں دیکھ رہا ہوں۔ تمہیں کیا ہوا ہے؟ میں تمہارا دوست ہوں جو تم مجھ سے کہہ سکتے ہو۔ میں تمہارا فیصلہ نہیں کروں گا اور اگر تمہیں ایسا ہی لگتا ہے تو تم مجھے بتا سکتے ہو ورنہ ضرورت نہیں"۔



میں جانے کے لیے مڑا۔



"رکو!" اس نے مجھے روکا۔



"مجھ سے وعدہ کرو۔ تم یہ کسی سے نہیں کہو گے"۔



میں قسم کھاتا ہوں ، آپ میری باتوں پر یقین کر سکتے ہیں۔



اس نے سانس لیا اور سب کچھ کہنا شروع کر دیا۔ اس کی باتیں سن کر میرا دل دہل گیا۔



"دیا! یہ تمہاری زندگی میں بہت کچھ ہوا۔ میرے خدا! آخر تم نے ایسا کیوں ہونے دیا؟ کیا تم بیوقوف ہو؟" میں نے غصہ کیا۔



اس نے روتے ہوئے کہا ، "میں نہیں جانتا کہ میں واقعتا نہیں جانتا کہ یہ چیزیں میری زندگی میں کیسے ہوئیں"۔



میں نے اسے گلے لگایا ، "اوہ! میری لڑکی مجھے بہت افسوس ہے۔ میں تمہارے لیے حاضر ہوں"۔



"نیہا" وہ ہلکے سے بولی



"جی ہاں عزیز".



"میرا دوبارہ وہاں جانے کا کوئی مقصد نہیں ہے۔ کیا میں آپ کے ساتھ رہ سکتا ہوں؟"



"لیکن ..."



"پلیز" اس نے التجا کی۔



"اوہ! ڈارلنگ ، یقینا you جب تک تم چاہو یہاں رہ سکتے ہو"۔



"شکریہ"۔



"لیکن ، مجھے یہ کہنے کی ضرورت ہے۔ آپ غلطی کر رہے ہیں"۔



"میں نے نہیں کیا۔ یہ واحد طریقہ ہے جو میں جانتا ہوں کہ سب کو خوش کروں"۔





Comments