My lovely Boss



باب 1


My lovely BOSS




انانیا۔



اپنے والدین کے ساتھ۔


انانیا۔


اور


انشومن۔


آپ کی معزز حاضری کی درخواست ہے۔


ان کی شادی پر۔


21 جنوری 2016 بروز ہفتہ۔



میں اپنے سامنے اپنی شادی کا مسودہ پڑھنے میں اتنا مگن تھا کہ مجھے اپنے پیچھے کسی کی موجودگی کا احساس نہیں ہوا۔




میرے کندھے پر ہلکا نل مجھے زمین پر واپس لایا۔ میں نے مڑ کر دیکھا۔ میرا مالک ، آریان ، میرے پیچھے کھڑا تھا اور اس کے بازو جوڑے ہوئے تھے۔ اس نے ڈرافٹ پیپر لیا اور اسے پڑھا۔ ڈرافٹ پیپر پڑھ کر لگتا ہے کہ اس کا غصہ بڑھ گیا ہے۔



"میں 15 منٹ پہلے آپ کے دفتر میں آنے کی توقع کر رہا تھا۔ بہتر ہے کہ آپ اب میرے ساتھ آئیں۔" اس نے کہا۔ یہی ہے.



اس نے مجھے جانے کا حکم دیا۔ میں نے جلدی سے اپنا نوٹ پیڈ اور اپنا قلم (جو اس نے مجھے میری سالگرہ پر دیا) لیا اور اس کے پیچھے اپنے کیبن میں چلا گیا۔ وہاں جاتے ہوئے ، میری ایک ساتھی اور دوست نیتا نے مجھے انگوٹھا دیا ، جس کا میں نے طنزیہ سر ہلایا۔



ایک بار اپنے کیبن کے اندر ، اس نے اپنی کرسی پر زوم کیا اور ایک نشست لی ، اس نے مجھے نشست لینے کا اشارہ بھی کیا۔ میں نے گھبرا کر اس کی میز کے سامنے والی ایک کرسی پر قبضہ کر لیا۔ اس نے میری شادی کا پیپر اپنے سامنے رکھا اور پڑھنا شروع کیا۔



اس نے وہ کاغذ مجھ پر پھینکا اور اپنی کرسی پر جھکا اور بازو جوڑ دیا۔ وہ مجھے اپنی مشہور گھسنے والی نگاہوں میں سے ایک دے رہا تھا ، جس سے میں اور بھی گھبرا گیا۔



"کیوں؟" اس نے بھاری سانس لے کر پوچھا۔



"کیا، کیوں؟" میں نے ہمت کر کے الجھن میں پوچھ لیا۔



"تم اس سے شادی کیوں کر رہے ہو؟" اس نے پوچھا،


شادی پر زیادہ دباؤ ڈالا۔ یہ پہلا موقع تھا کہ وہ میری ذاتی جگہ میں داخل ہو رہا تھا۔



"بہت سی وجوہات ہیں ،" میں نے کہا ، دراصل اس کے سوال نے مجھے غصہ دیا۔ وہ اب کیوں پرواہ کرتا ہے؟ میں جانتا تھا کہ اس نے میرے لیے کچھ محسوس کیا ، لیکن اس نے کبھی اس کا اظہار نہیں کیا۔ ہمیشہ کوئی نہ کوئی چیز اسے تھامے رکھتی تھی۔ میں سمجھتا ہوں کہ میں اس کے مقابلے میں کچھ نہیں ہوں۔ میں اس کے بہت زیادہ تعمیر شدہ جسم اور 6.2 فٹ اونچائی کے سامنے ایک چھوٹی سی چیز تھی۔ اس کا بڑا رنگ تھا۔ وہ منصفانہ ، خوبصورت تھا ، ایک نوک دار ناک تھی ، اور 5 بجے کی سایہ دار داڑھی جو مجھے چھونے کے لیے مار رہی تھی۔



"مجھے کچھ بتاؤ" میں اپنے چھوٹے چھوٹے خیالات سے باہر آیا۔



"ہاہاہا؟" میں نے پوچھا.



"مجھے کچھ وجوہات بتائیں کہ آپ اس سے شادی کیوں کرنا چاہتے ہیں ، مس انانیا۔" اس نے جلن کے ساتھ کہا لیکن میں اس کی آنکھوں میں چوٹ دیکھ سکتا تھا۔



"سب سے پہلے ، میری ماں نے اسے میرے لیے منتخب کیا ، وہ اسے پسند کرتی ہے۔ دوسرا ، وہ میرے ساتھ اچھا سلوک کرتا ہے۔ پیسے میرے لیے زیادہ اہمیت نہیں رکھتے ، لیکن اس کا ایک اچھا مہذب خاندان ہے ، جسے میرے تمام رشتہ دار پسند کرتے ہیں۔ تیسرا ، ہم ڈیٹنگ کر رہے تھے۔ پورے ایک مہینے کے لیے اور اس نے مجھے تجویز دی۔ چار ، وہ خوبصورت ہے۔ پانچ ، میرے پاس صرف میری ماں ہے جو انشومان کے ساتھ میری شادی سے بہت خوش ہے اور یہ میرے لیے بہت اہم ہے۔ " میں نے کہا. اپنے مالک کے ساتھ اتنی لمبی بحث کے بعد ، مجھے اپنے خشک گلے کے لیے واقعی ایک گلاس پانی کی ضرورت تھی۔


کمرے میں خاموشی بھر گئی۔ ہم ایک دوسرے کو گھور رہے تھے۔ اس کی آنکھیں ، اس کے ہلکے بھورے مدار ، وہ بولنے کی کوشش کر رہے تھے۔ وہ معمول سے زیادہ پانی دار لگ رہے تھے۔ ایسا لگا جیسے پتھر دل والا آدمی اچانک جذباتی ٹوٹ پھوٹ کا شکار ہو جائے۔



"ختم؟" اس نے پوچھا ، کچھ نامعلوم جذبات کے ساتھ لیکن اپنی طاقتور چمک کو برقرار رکھتے ہوئے۔



"ختم ہو گیا۔" میں نے نیچے دیکھتے ہوئے جواب دیا۔ کچھ ٹھیک نہیں ہے۔ میں محسوس کر رہا تھا کہ مجھ سے کسی مجرم کی طرح پوچھ گچھ کی جا رہی ہے۔



میں نے محسوس کیا کہ کرسی کھینچی جارہی ہے۔ اس کے کولون کی بو اچانک تیز ہو گئی۔ میں نے اوپر دیکھا۔ وہ میری کرسی پر ٹیک لگا رہا تھا ، اپنے دونوں ہاتھ کرسی کے بازو پر رکھ کر مجھے قید کر رہا تھا۔ میں نے اس سے خوفزدہ محسوس کیا۔ اس نے بائیں ہاتھ سے میرے دائیں گال کو چھوا۔



"تم اس سے شادی نہیں کرو گے ،" اس نے اپنی ہلکی آواز کے ساتھ کہا جس نے لفظی طور پر مجھ میں ایک کمپن پیدا کیا۔



"کیا؟ کیوں؟ " میں نے پوچھا. وہ ایسی بات کیسے کہہ سکتا ہے؟



"میں کروں گا" یہ وہ نہیں تھا جو میں کہنا چاہتا تھا۔ میں وہی کروں گا جو میں چاہتا ہوں ، مسٹر آپ کون ہیں؟ میں جو کہنا چاہتا تھا وہ تھا لیکن صرف پہلے دو الفاظ ہی اس کو پورا کر سکے کیونکہ میں اس کی خوابیدہ آنکھوں میں کھو گیا۔



"میں تمہیں نہیں جانے دوں گا۔" اس نے کہا ، مضبوط عزم کے ساتھ اس کے الفاظ الجھن اور تناؤ کو تیز کر رہے تھے۔



"کیا؟ لیکن کیوں؟" میں نے اس کی آنکھوں میں دیکھتے ہوئے پوچھا۔ میں نے اس کا ہاتھ ہٹانے کی کوشش کی ، لیکن اس نے مجھے نہیں جانے دیا ، اس کے بجائے اس نے اپنے دونوں ہاتھ میرے گالوں پر رکھے۔



"بہت سی وجوہات ہیں۔" اس نے کہا۔ ارے! یہ میری لائن تھی۔



"مجھے کچھ بتائیں ،" میں نے ساتھ کھیلنے کا فیصلہ کرتے ہوئے کہا۔


اس نے سانس لیا اور میرے ہاتھوں کو میرے چہرے سے ہٹا دیا صرف میرے کندھوں کو پکڑنے اور مجھے کھینچنے کے لیے کہ میں اب کھڑا تھا۔ اس نے ہمیں دروازے سے دور کیا۔ اس کے دروازے کے درمیانی حصے میں شیشہ ہے ، لہذا اگر ہم کھڑے ہوں تو ہمیں باہر سے دیکھا جا سکتا ہے۔



اسی نے مجھے سوچنے پر مجبور کیا کہ وہ کیا کرنے کا منصوبہ بنا رہا ہے۔ ایک کانپ میری ریڑھ کی ہڈی سے بھاگتی ہوئی جب اس نے میری پیٹھ کو دیوار کے ساتھ دبایا ، میری آنکھ کی سطح تک نیچے جھک گیا۔



"تم مجھ سے شادی کرنے جا رہی ہو"



اس نے چیخ کر کہا ، اس کی سانس میرے چہرے پر اڑ رہی ہے جس نے مجھے آنکھیں بند کر دیں۔ گویا اس کے الفاظ کا کچھ بے حسی اثر ہوا ، میرے جسم کو مفلوج محسوس ہوا ، اس کے الفاظ بار بار میرے سر میں گونج رہے تھے۔


                                                                 


"تم مجھ سے شادی کرنے جا رہی ہو۔"



اس سے شادی؟ واقعی؟ کیا یہ اس کی تجویز کا طریقہ ہے؟ کہ کس طرح برا سلوک. میں اس پر چیخنا چاہتا تھا ، لیکن میں بول نہیں سکتا تھا۔ میری آنکھیں کھولنے کی ہمت نہیں ہوئی۔ مجھے ڈر تھا کہ اگر میں نے کھولا۔





"اپنی آنکھیں کھولیں ، انانیا ،" اس نے کہا۔ میں نہیں چاہتا…


"براہ کرم اپنی آنکھیں کھولیں" اس نے لفظی التجا کی۔


اس نے مجھے آنکھیں کھول دیں۔ میں نے اپنے سامنے جو دیکھا وہ ایک نرم نرم آنکھوں والا آدمی تھا جو مجھے جواب کا انتظار کر رہا تھا۔



"میں آپ سے شادی کیوں کروں گا مسٹر پٹیل؟" میں نے پوچھا.



"تم جانتے ہو کیوں." اس نے جواب دیا.



"نہیں ، مجھے نہیں معلوم کیوں۔ تمہیں معلوم ہونا چاہیے کہ اب سے پانچ ماہ بعد میں انشومن سے شادی کروں گا"۔ میں نے اس سے کہا ،



اس نے میری آنکھوں میں جھانکتے ہوئے اپنی ابرو بھری میں نے اپنے نچلے ہونٹ کو کاٹ لیا۔ اس نے میری ٹھوڑی کو اپنی شہادت کی انگلی سے دبایا تاکہ میرے نیچے والے ہونٹ کو میرے دانتوں سے نکال دے۔ وہ نیچے جھکا اور .... اوہ ، اس نے مجھے چوما۔ میں نے اسے دور کرنے کی کوشش کی ، لیکن میری کوششیں کمزور تھیں۔


دروازے کے باہر سے جوزف جواب کا منتظر تھا۔ اس کی باہر موجودگی نے مجھے زمین پر واپس لایا۔ ابھی کیا ہوا اس کا احساس مجھے ایک دھماکے سے مارا۔ میری آنکھیں خوف سے پھیل گئیں جب میں دیوار سے اور آریان سے دور ہٹ گیا۔ میں نے اپنے آپ کو اپنے ہاتھوں سے ڈھانپنے کی کوشش کی جیسے میں ننگا ہوں۔ میں اوپر نہیں دیکھ سکتا تھا کیونکہ میں جانتا تھا کہ وہ میری طرف دیکھ رہا ہے۔ میں نے اپنی پچھلی نشست پر قبضہ کر لیا۔ میں لرز رہا تھا۔ لاکھوں خیالات مجھ پر بمباری کر رہے تھے۔ میں نے اسے کیوں ہونے دیا؟



جوزف اندر آیا اور حساب کتاب سے متعلق معمول کی باتیں کرنے لگا ، لیکن میں نہیں سن رہا تھا۔ میں اٹھا ، اپنی نوٹ بک اور قلم پکڑا اور پیچھے مڑ کر دیکھے بغیر چلا گیا۔ جس لمحے میں اپنی میز پر پہنچا ، میں نے اپنی چیزیں اکٹھی کیں اور جلدی سے دفتر سے نکل گیا۔ میں نے اپنے پیچھے نیتا کو اپنا نام پکارتے ہوئے سنا ، لیکن میں نے اسے نظر انداز کر دیا۔



میں ایک ٹیکسی گھر لے گیا۔ ایک بار جب میں گھر پر تھا تو میں جلدی سے ڈھیلی گلابی کرتیاں اور سیاہ پاجامہ میں تبدیل ہو گیا اور پھر بستر پر گر گیا۔ میں سوچنا نہیں چاہتا تھا۔ میں صرف سونا چاہتا تھا۔


####



میں سو نہیں سکا۔ آج کے پہلے کے واقعات میری پلکوں کے پیچھے چمک رہے تھے جب میں نے سونے کی کوشش کی۔ آریان 2 سے 3 ماہ سے عجیب حرکت کر رہا ہے ، یا آپ میری شادی کی خبر ملنے کے بعد کہہ سکتے ہیں۔ اللہ کا شکر ہے کہ مجھے کل دفتر نہیں جانا پڑے گا۔ یہ ویک اینڈ تھا۔ یہ دو دن کی چھٹی مجھے یہ فیصلہ کرنے میں مدد دے گی کہ مجھے کیا کرنا چاہیے۔



سنجیدگی سے ، میں کیا کروں؟



ان خونی تتلیوں نے دوبارہ ناچنا شروع کیا جیسے ہی پہلے کی یادیں میرے سر میں داخل ہوئیں۔ وہ لاتنا بوسہ .... یہ سب اتنا پیچیدہ کیوں ہے؟ اب میں اس کا سامنا کیسے کروں گا؟ اس تمام گندگی پر قابو پانے کا بہترین طریقہ استعفیٰ ہے۔



ہاں مجھے استعفیٰ دینا چاہیے۔



انشمان وہ ہے جس سے میں شادی کروں گا۔ وہ بہترین ہے. جس شخص سے میں شادی کرنا چاہتا تھا۔ دیکھ بھال کرنے والا ، پیار کرنے والا ، دلکش اور سب کچھ۔ لیکن میں جانتا ہوں کہ میں اس سے محبت نہیں کرتا۔



پورے ایک سال سے ، میں آریان کے لیے HR بھرتی کے طور پر کام کر رہا تھا۔ کئی بار ہم نے ایک دوسرے کا سامنا کیا۔ میں نے اسے اپنے آپ کو مجھ سے دور کھینچتے ہوئے پایا ، گویا وہ اضافی گارڈ لگا رہا ہے۔



میں اسے بچپن سے جانتا تھا۔ ہماری پہلی ملاقات اس وقت ہوئی جب اس کے والدین ہمارے علاقے میں شفٹ ہوئے اور آریان کی 12 ویں سالگرہ کی تقریب کا اہتمام کیا۔ وہ بہت خوش انسان تھا ، ہر وقت اپنے ڈمپلوں کے ساتھ مسکراتا رہتا تھا۔ مجھے اب بھی سب کچھ یاد ہے ، حالانکہ میں صرف 7 سال کا تھا۔ ہم نے فورا دوستی کا پوشیدہ بندھن بنا لیا۔ میں نے اسے بہت پسند کیا۔ میں اسے ہر جگہ ریان کہہ کر اس کی پیروی کرتا تھا۔ یہ ایک نام تھا جو میں نے اسے دیا ،



'ریان'۔



تقریبا  چار سال تک میں اس سے لاڈ کرتا رہا۔ وہ کچھ بھی کرتا جو میں نے کہا۔ اس نے مجھے اپنے کھلونے دیے اور ہم نے ویڈیو گیمز کھیلے۔ جب بھی میں اس کے ساتھ ہوتا تو میری ماں بے فکر رہتی۔ وہ جانتی تھی کہ وہ میرے ساتھ کچھ نہیں ہونے دے گا۔



وہ ہائی اسکول میں تھا جب وہ اپنی جگہ بیچ کر بنگلور چلے گئے۔ اس کے والد نے اپنے کاروبار کا ہیڈ آفس وہاں کھولا ، لہذا انہیں واپس شفٹ ہونا پڑا۔ میں بہت اداس تھا کہ میں نے پڑھنا چھوڑ دیا ، کھیلنا چھوڑ دیا ، میں نے ہنسنا بھی چھوڑ دیا۔ اس حقیقت کو قبول کرنے میں مجھے 6 ماہ لگے کہ وہ واپس نہیں آئے گا۔



تب سے میں نے محسوس کیا کہ میرا کچھ حصہ غائب ہے۔



سال گزر چکے تھے۔ میں نے ہائی سکول سے اچھے گریڈ حاصل کیے۔ میں نے کئی کالجوں کے لیے درخواست دی اور ممبئی کے بہترین کالج میں منتخب ہو گیا۔ میں مطمئن تھا کہ کم از کم مجھے بہترین کالج مل گیا اور میری بہترین دوست نتاشا بھی اسی کالج میں داخل ہو گئی۔




***




ہائے دوستوں،



**** امید ہے کہ آپ کو یہ رومانٹک ڈرامہ پسند آئے گا۔


اگر ہاں .... تو براہ کرم اپنے تبصروں ، ستاروں اور اسٹیکرز سے میری مدد کریں۔


اگر آپ اس کہانی کو اپنے دوسرے دوستوں کے ساتھ بھی شیئر کریں تو یہ میرے لیے بہت حوصلہ افزائی ہوگی ****




Comments